OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Sebastian Bobowski
Kamil Antonów, Dominika Dörre-Kolasa, Mirosław Włodarczyk, Monika Lewandowicz-Machnikowska, Iwona Sierocka, Krzysztof W. Baran, Krszysztof Walczak
W badaniach nad fabułami zabaw dydaktycznych oceniono treści przekazywane ich potencjalnym uczestnikom. Podczas eksploracji uwzględniono to, jak ewoluowało obrazowanie: aktywności zawodowej mężczyzn i kobiet, rodzinnych ról mężczyzn i kobiet, innych ról mężczyzn i kobiet, afiliacji narodowych, motywów oraz postaci religijnych, mitologicznych i fantastycznych, niepełnosprawności i schorzeń, agresji, obiektów i detali architektonicznych oraz motywów urbanistycznych, środków lokomocji, przyborów i przyrządów, fauny, flory, natury nieożywionej. Oceniono ponadto, które z wymienionych motywów fabularnych uznawano za kluczowe w kolejnych okresach historycznych. Publikację domykają wnioski wypływające z przeprowadzonej analizy dla współczesnej praktyki szkolnej.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.